Najciekawsze i najpopularniejsze przepisy kulinarne w sieci!

Od razu poczujesz zmianę: To ćwiczenie porządkuje kręgi i poprawia mobilność nawet jak masz 60 lat

Chcesz pozbyć się bólu pleców? Wykonaj te 7-minutowe ćwiczenia i od razu zauważysz zmianę! Idealne zarówno dla młodych, jak i starszych osób!

Jeśli podczas wstawania z łóżka odczuwasz ciągły ból pleców, który ogranicza Cię w dalszym funkcjonowaniu, to koniecznie musisz wypróbować te rady. Te proste ćwiczenia wykonasz w krótkim czasie i dzięki temu zapewnisz sobie zmianę w Twoim życiu.

1. Rozluźnij mięśnie

Stań na podłodze w pozycji z rozstawionymi stopami na szerokość bioder. Delikatnie ugnij kolana i wygnij stopy do zewnętrznych stron. Następnie unieś ręce i wyciągnij szyję tak mocno, jak tylko dasz radę. Potem powoli pochylaj się do przodu do momentu kiedy dotkniesz rękami podłogi. Pozostań takiej pozycji parę sekund, a następnie powróć do pozycji wyprostowanej. Tak wykonane ćwiczenie powtarzaj przez około minutę.

2. Odnów elastyczność ciała

Zegnij kolana i oprzyj się rękoma o podłogę. Staraj się, by plecy były wyprostowane. Podnieś prawą nogę najwyżej jak potrafisz. Następnie opuść ją i powtórz to samo z drugą nogą. Te ćwiczenie wykonuj przez około minutę.

3. Rozciągnij mięśnie pleców

Uklęknij i stopniowo pochylaj tułów do przodu, do momentu, aż dotkniesz rękoma do podłogi. Kolana muszą być ugięte pod kątem 90 stopni. Następnie powoli opuszczaj głowę tak aby Twój podbródek był oparty o podłogę. Rozluźnij wszystkie mięśnie. Nie możesz dotykać łokciami podłogi. W tej pozycji pozostań minutę.

4. Zmień postawę

Połóż się na brzuchu. Trzymaj ręce wzdłuż ciała a nogi złączone. Prawą rękę zacznij prostować, wyciągając ją nad głowę. Prawe kolano ugnij i unieś najwyżej jak potrafisz. Opuść prawą rękę i nogę do pozycji pierwotnej. To samo wykonaj po drugiej stronie ciała. Wykonuj te ćwiczenie przez około minutę po każdej ze stron.

5. Rozciągaj biodra

Wykonaj pozycję siedzącą. Wyprostuj nogi i plecy. Prawa stopę unieś w górę, podtrzymując ją rękoma, natomiast lewą pozostaw w spoczynku. Zegnij kolano, a łydkę chwyć rękoma. Delikatnie próbuj przyciskać nogę do klatki piersiowej aż do momentu, gdy poczujesz naciągniecie mięśni. Pozostań w takiej pozycji od 30 do 60 sekund. Potem powtórz ćwiczenie z drugą nogą.

Ból pleców uniemożliwia prawidłowe funkcjonowanie i poruszanie się w ciągu dnia. Ogranicza także w aktywności fizycznej. Aby tego uniknąć nie wystarczy sama opieka medyczna, lecz musi nastąpić zmiana stylu życia. Te proste ćwiczenia poprawią kondycję Twojego kręgosłupa oraz jakość snu. Musisz je wypróbować i przekazać bliskim, którzy mają taki sam problem! Nie masz nic do stracenia!

You might also like

Comments are closed.

error: Zakaz kopiowania treści!