Najciekawsze i najpopularniejsze przepisy kulinarne w sieci!

W końcu zaczniesz chudnąć. Oczyść organizm z toksyn dzięki tej diecie – polecana przez lekarzy.

Otyłość jest chorobą cywilizacyjną i należy z nią walczyć.

Oczywiście akceptacja swojego ciała jest bardzo istotna, jednak nie popadajmy w skrajność, ponieważ nadwaga może prowadzić do wielu problemów zdrowotnych w przyszłości. Z tego powodu warto zastosować dietę, która jest zdrowa oraz skuteczna.

Dieta, która spełnia te oba warunki, a dodatkowo jest bardzo rozpowszechniona po całym świecie, nosi nazwę „Sensation”.

Dieta „Sensation” powinna być stosowana nie dłużej niż trzy tygodnie, ponieważ jest to dieta niskokaloryczna. Według autorów diety w przypadku tej diety możliwe jest stracenie nawet 2-4 kilogramów masy tygodniowo. W takim razie po pełnych trzech tygodniach można schudnąć aż 8 kg!

Dobrze zrównoważone produkty

Podstawą skuteczności tej diety jest dobór wartościowych produktów, które zostały ułożone w tygodniowy plan posiłków w taki sposób, aby dostarczyć naszemu organizmowi wszystkiego, co niezbędne. W każdym tygodniu diety jemy dokładnie to samo co w poprzednim. Jak w przypadku każdej diety zaleca się picie dużej ilości wody.

Poniedziałek

Śniadanie: poranny kubek kawy.
Obiad: 2 jajka ugotowane lub na miękko z sałatką ze szpinaku, jeden pomidor bez soli.
Kolacja: stek około 220 g smażony na oleju roślinnym z sałatką ze świeżych warzyw (kapusta, burak, marchew odrobina oleju).

Wtorek

Śniadanie: poranny kubek kawy, krakersy.
Obiad: stek około 100 g z sałatką ze świeżych warzyw (kapusta, burak, marchew odrobina oleju).
Kolacja: gotowane mięso około 200 g, jogurt naturalny bez dodatków.

Środa

Śniadanie: poranny kubek kawy, krakersy.
Obiad: marchewka, burak lub korzeń selera z duszoną rybą oraz jednym pomidorem bez soli, na deser mandarynka lub śliwka oraz pomarańcza.
Kolacja: dokładnie to samo co jedliśmy na obiad.

Czwartek

Śniadanie: poranny kubek kawy
Obiad: ugotowane jajko, 2-3 marchewki, 150 g twarożku.
Kolacja: sałatka z Twoich ulubionych owoców (bez bananów, bo mają w sobie dużo cukru).

Piątek

Śniadanie: starte marchewki z dodatkiem soku z cytryny.
Obiad: 500 g duszonej ryby z 1 pomidorem.
Kolacja: mały stek, sałatka z dowolnych warzyw, ale najlepiej użyć kapusty, buraków, papryki, marchwi oraz ogórków.

Sobota

Śniadanie: poranny kubek kawy.
Obiad: 500 g kurczaka pieczonego.
Kolacja: 2 jajka oraz marchewki.

Niedziela

Śniadanie: poranny kubek kawy lub herbaty
Obiad: 200 g cielęciny lub wołowiny duszonej, jabłko.
Kolacja: dokładnie to samo co jedliśmy na obiad.

Przed rozpoczęciem jakiejkolwiek diety należy skonsultować się z dietetykiem bądź lekarzem w celu ustalenia ewentualnych przeciwwskazań.

Podana dieta ma charakter informacyjny, proporcje oraz produkty mogą być zmienne w przypadku poszczególnych osób.

You might also like

Comments are closed.

error: Zakaz kopiowania treści!