Najciekawsze i najpopularniejsze przepisy kulinarne w sieci!

Kilka prostych ćwiczeń na płaski brzuch – odmienią Twoją sylwetkę bardzo szybko. Szybko zauważysz, że Twój brzuch maleje.

Cenne wskazówki, które sprawią, że Twój brzuch będzie idealnie płaski, bez godzin spędzonych na siłowni

Nie ma na świecie osoby, która nie marzyłaby skrycie o posiadaniu pięknego, płaskiego brzucha. Niestety w rzeczywistości marzenie to jest trudne do zrealizowania, a sami trenerzy personalni zgodnie wskazują, że nie da się sprawić, by tkanka tłuszczowa znikała głównie z obrębu brzucha.

Główne wskazówki na drodze do płaskiego brzucha to odpowiednio zbilansowana dieta i właściwe ćwiczenia.

Warto jednak przy tym pamiętać, że istnieją produkty, które sprawiają, że osiągnięcie wymarzonej sylwetki pójdzie znacznie sprawniej.

„Oponka” jak potocznie zwykło się mawiać, jest niezwykle kłopotliwa. Trudno ją zrzucić, a bardzo szybko się pojawia. Wiele osób nie ma świadomości, że ta tkanka tłuszczowa w rzeczywistości jest powiązana ze stanem zapalnym toczącym się w naszym żołądki.

Co więcej, może wskazywać na wysoki poziom cholesterolu, choroby serca, czy cukrzycę. Dlatego tak ważne jest, by mieć ją pod kontrolą.

Okazuje się bowiem, że ten nadmiar tkanki tłuszczowej może być niebezpieczny dla naszego zdrowia. Najnowsze badania wykazują, że osoby z prawidłową masą ciała, ale posiadające dużą tkankę tłuszczową w obrębie brzucha z większym prawdopodobieństwem umrą wcześniej. Jednak nie trzeba się załamywać.

Poniżej przedstawiamy najskuteczniejsze wskazówki, w jaki sposób uzyskać płaski brzuch:

Odpowiednia dieta – śródziemnomorska

Badania przeprowadzone na terenie 10 państw europejskich wskazały, że dla zmniejszenia uciążliwej „oponki” konieczne jest właściwe dobieranie składników spożywczych, które ma miejsce w diecie śródziemnomorskiej.

Bogactwo roślin strączkowych., warzyw, owoców, zbóż, orzechów i owoców morza i ryb sprawia, że dieta ta wykazuje dobroczynne działanie na nasz organizm. Aby osiągnąć pełny sukces warto śladem tej diety ograniczyć spożywanie mięsa i produktów mlecznych, a także unikać alkoholu.

Pokarmy niewzdymające

Oprócz szeroko rozumianej zrównoważonej diety możemy sięgać po produkty, które posiadają właściwości redukujące tłuszcz w obszarze brzucha, są to m.in.:

Herbata – już jedna filiżanka herbaty rano i wieczorem przyczynia się do redukcji tkanki tłuszczowej. Zawarte w niej katechiny i polifenole stymulują proces rozkładu tłuszczy w wątrobie. Najnowsze badania wykazały, że regularne picie tego ciepłego napoju jest pomocne w walce z otyłością.

Wiśnie – zawarte w nich antocyjany wpływają na redukcję stanu zapalnego, a także stymuluje metabolizm. Co więcej, badania na zwierzętach wykazały, że regularnie spożywane wiśnie pomagają w utracie zbędnych kilogramów.

Jogurt – jako przekąska między posiłkami pozwala znacznie szybciej zgubić zbędne kilogramy, co potwierdzają przeprowadzone badania.

Pomarańcza krwista – dzięki bogactwu karotenoidów, flawonoidów oraz antycyjanów jest skuteczną bronią w walce z otyłością. Badania wykazują, że regularne picie soku z pomarańczy krwistej pozwala zmniejszyć tkankę tłuszczową o połowę.

Teoria Ajurwedy

Zgodnie z tą teorią produkty tłuste, słodkie i słone powodują zachwianie równowagi w systemie.

Tym samym zaleca się, by redukować tłuszcz pieprzem czarnym, ziołami, a także ciborą i chitraką. To pozwoli na przyspieszenie spalania oraz trawienia.

Ćwiczenia to podstawa

Nie da się ukryć, że aktywność fizyczna jest niezwykle ważna w walce z kilogramami. Badacze skupili się na określeniu, jaki typ ćwiczeń: aerobowe, siłowe czy interwałowe, wykazują najlepszą skuteczność w walce z „oponką”.

Wyniki nie pozostawiają złudzeń, wysoka intensywność ćwiczeń sprawia, że najwyższa skuteczność cechuje ćwiczenia interwałowe.

Wdrożenie wszystkich powyższych rad pozwoli znacznie szybciej uzyskać płaski brzuch, bez konieczności wydawania pieniędzy na drogie zabiegi. Trzeba przy tym pamiętać, że kluczem do sukcesu jest konsekwencja i wytrwałość.

You might also like

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.

error: Zakaz kopiowania treści!