Minus 3 kg w 14 dni: Nie mogę nacieszyć się rezultatem. Sprawdzona, zrównoważona dieta – na smukłą talię.

Jeśli chcesz stracić zbędne kilogramy na trwałe, ważna jest zbilansowana dieta.

Zrównoważona dieta to to taki sposób odżywiania, który dostarczy twojemu organizmowi wszystkich niezbędnych substancji odżywczych, minerałów oraz witamin. Diety obiecujące szybkie efekty, czy też głodówki nie przynoszą długotrwałych efektów.

Następuje po nich mianowicie efekt jo-jo. Czyli zgubione kilogramy powracają do nas, najczęściej z nadwyżką. Zrównoważona dieta to dieta, w której wykluczasz nadmiar kalorii, zmniejszasz porcje, jesteś syty, czujesz się świetnie, a waga wciąż spada.

Dieta na 5 dni

I dzień

Na pół godziny przed śniadaniem, wypij szklankę wody z sokiem z cytryny!

Śniadanie: 200 ml jogurtu 0 %,  jedna łyżeczka otrębów owsianych, 2 jaja

Uwaga! Kawę lub herbatę spożywasz dopiero 40-60 minut po śniadaniu!

 Obiad: 200 g rukoli, sałaty lub szpinaku oraz warzywa, 150 g gotowanej na parze piersi z kurczaka, 1 kromka chleba pełnoziarnistego

Kolacja: 350 ml zupy z marchwi, herbata bez cukru

II dzień

You might also like

Comments are closed.

error: Zakaz kopiowania treści!