Najciekawsze i najpopularniejsze przepisy kulinarne w sieci!

Minus 3 kg w 14 dni: Nie mogę nacieszyć się rezultatem. Sprawdzona, zrównoważona dieta – na smukłą talię.

Jeśli chcesz stracić zbędne kilogramy na trwałe, ważna jest zbilansowana dieta.

Zrównoważona dieta to to taki sposób odżywiania, który dostarczy twojemu organizmowi wszystkich niezbędnych substancji odżywczych, minerałów oraz witamin. Diety obiecujące szybkie efekty, czy też głodówki nie przynoszą długotrwałych efektów.

Następuje po nich mianowicie efekt jo-jo. Czyli zgubione kilogramy powracają do nas, najczęściej z nadwyżką. Zrównoważona dieta to dieta, w której wykluczasz nadmiar kalorii, zmniejszasz porcje, jesteś syty, czujesz się świetnie, a waga wciąż spada.

Dieta na 5 dni

I dzień

Na pół godziny przed śniadaniem, wypij szklankę wody z sokiem z cytryny!

Śniadanie: 200 ml jogurtu 0 %,  jedna łyżeczka otrębów owsianych, 2 jaja

Uwaga! Kawę lub herbatę spożywasz dopiero 40-60 minut po śniadaniu!

 Obiad: 200 g rukoli, sałaty lub szpinaku oraz warzywa, 150 g gotowanej na parze piersi z kurczaka, 1 kromka chleba pełnoziarnistego

Kolacja: 350 ml zupy z marchwi, herbata bez cukru

II dzień

Na pół godziny przed śniadaniem, wypij szklankę wody z sokiem z cytryny!

Śniadanie: 100 g twarogu z koperkiem, pół papryki, herbata bez cukru

Obiad: 350 ml kremu z marchwi, 50 g gotowanej na parze piersi z kurczaka

Kolacja: 2 kromki chleba z otrębów owsianych, sałatka z połówki awokado zmieszanego ze 100 g kukurydzy z puszki, przyprawiona ulubionymi ziołami oraz skropiona sokiem ze świeżej cytryny i oliwą z oliwy

III dzień

Na pół godziny przed śniadaniem, wypij szklankę wody z sokiem z cytryny!

Śniadanie: 200 g płatków owsianych gotowanych na wodzie z dodatkiem suszonych moreli, śliwek oraz rodzynek, zielona herbata bez cukru

Obiad: 200 g ryby morskiej gotowanej na parze, gulasz z cukinii

Kolacja: 2 kromki chleba z otrębów owsianych, sałatka z połówki awokado zmieszanego ze 100 g kukurydzy z puszki, przyprawiona ulubionymi ziołami oraz skropiona sokiem ze świeżej cytryny oraz oliwą z oliwek

IV dzień

Na pół godziny przed śniadaniem, wypij szklankę wody z sokiem z cytryny!

Śniadanie: 200 ml jogurtu 0%, łyżeczka płatków owsianych, 2 jaja

Uwaga! Kawę lub herbatę spożywasz dopiero 40-60 minut po śniadaniu!

 Obiad: 200 g ryby morskiej gotowanej na parze, gulasz z cukinii

Kolacja: 2 kromki chleba z otrębów owsianych, 250 g sałatki z drobno startych warzyw (seler, marchewka, jabłko), skropionych sokiem z cytryny oraz oliwą

V dzień

Na pół godziny przed śniadaniem, wypij szklankę wody z sokiem z cytryny!

Śniadanie: Śniadanie: 100 g twarogu z koperkiem, pół papryki, herbata bez cukru

Obiad: klops z piersi z indyka, sałatka z drobno startych warzyw (seler, marchewka, jabłko), skropionych sokiem z cytryny oraz oliwą

Kolacja: 200 g rukoli, sałaty lub szpinaku oraz warzywa, 20 g twardego sera, 1 kromka chleba pełnoziarnistego

W zrównoważonej diecie węglowodany ograniczone są do minimum. Jest to dieta bogata w białka i błonnik.

Zaleca się picie minimum dwóch litrów wody dziennie. Ma to zapobiec zaparciom, które może spowodować spożywanie otrębów owsianych. W trakcie pięciodniowej zrównoważonej diety schudniemy około 1-1,5 kg. Należy ją powtórzyć trzykrotnie.

Wypróbuj zrównoważoną dietę i podziel się pięciodniowym planem z twoimi znajomymi w mediach społecznościowym.

You might also like

Comments are closed.