Najciekawsze i najpopularniejsze przepisy kulinarne w sieci!

Nawet moja babcia straci na wadze. Fajne przepisy na pyszne sałatki odchudzające.

Nie ma przyjemniejszego sposobu na chudnięcie niż jedzenie produktów, które pomagają zrzucić zbędne kilogramy. Jednym z takich produktów są sałatki.

Poniżej przedstawiamy przepisy, które pozwolą Ci odmienić Twoją sylwetkę zalewnie w kilka tygodni. Proponowane sałatki są lekkie i wyjątkowo smaczne.

Ich niska kaloryczność sprawia, że nie musimy martwić się tym, że zjemy ich za dużo. Są także wyjątkowo sycące, co sprawi, że nie będziesz musiała martwić się o to, żeby podjadać po ich spożyciu.

Sałatka krabowa

  • paluszki krabowe: 200 gram
  • jajka: 3 duże sztuki
  • ogórek: 1 duża sztuka
  • jogurt naturalny
  • pęczek szczypiorku

Wykonanie:

Paluszki pokrój w kostkę. Jajka ugotuj na twardo i drobno posiekaj. Umyj ogórka i szczypiorek. Ogórka pokrój na kawałki i posiekaj drobno szczypiorek. Wymieszaj wszystko z jogurtem. Sałatki nie należy solić, ponieważ powinna być lekka i niskokaloryczna. Nawet bez te przyprawy jest ona wyjątkowo aromatyczna.

Sałatka wiedeńska z kurczakiem

  • gotowany filet z kurczaka: 400 gram
  • gotowany ryż: 200 gram
  • papryka czerwona: 2 duże sztuki
  • mandarynki: 2 sztuki
  • sos curry do smaku
  • pęczek kolendry

Wykonanie:

Umyj i pokrój drobno paprykę. Obierz mandarynki i pokrój je w kostkę. Kolendę posiekaj drobno. Ugotowany ryż wymieszaj z papryką, mandarynkami i kolendrą. Filet z kurczaka pokrój w kostkę i dodaj do sałatki. Wymieszaj całość z sosem curry.

Zamiast kurczaka gotowanego możesz użyć go w wersji wędzonej.  Sos curry powinien być dietetyczny, zatem najlepiej wykonać go samodzielnie na bazie jogurtu naturalnego.

Słodka sałatka owocowa

  • banany: 2 duże sztuki
  • słodkie twarde jabłka: 2 sztuki
  • mandarynki: 3 sztuki
  • śmietana o niskiej zawartości tłuszczu
  • orzechy włoskie: 50 gram

Wykonanie:

Banany i jabłka umyj i obierz ze skórki. Pokrój w kostkę. Mandarynki obierz i podziel na kawałki. Orzechy upraż na rozgrzanej patelni. Wymieszaj wszystkie składniki poza mandarynkami.  Dodaj odrobinę śmietany. Całość udekoruj cząstkami mandarynek.

Sałatka wielowarstwowa z cebulą

  • jajka: 2 sztuki
  • cebula: 1 duża sztuka
  • marchewka: 1 sztuka
  • poł słodkiego jabłka, startego
  • niskotłuszczowy ser żółty
  • czosnek: 2 ząbki

Wykonanie:

Ugotuj jajka na twardo. Marchewki obierz ze skórki. Zetrzyj osobno jajka i marchewki na tarce, używając oczek średniej wielkości. Posiekaj drobno cebulę i przeciśnij przez praskę ząbki czosnku. Wymieszaj marchewkę z czosnkiem.

Układaj kolejne warstwy sałatki: cebula, starte jabłko, jajka, marchewka z czosnkiem. Na wierzch zetrzyj drobno żółty ser. Sałatkę można podawać z kefirem lub jogurtem naturalnym.

Surówka z kurczakiem i  kapustą

  • filet z kurczaka: 300 gram
  • biała kapusta: 400 gram
  • ogórek: 1 duża sztuka
  • jogurt naturalny i kefir

Wykonanie:

Drobno poszatkuj kapustę. Filet z kurczaka ugotuj na w garnku lub parze, następnie pokrój w drobną kostkę. Obierz i drobno pokrój ogórka w kostkę. Wszystkie składniki wymieszaj i dodaj kefir bądź jogurt. Kapusta jest rewelacyjnym składnikiem wspomagającym odchudzanie, ponieważ przyspiesza metabolizm oraz posiada wiele minerałów.

Wybierz sałatkę, która Ci odpowiada, możesz użyć kilku przepisów, aby Twoja dieta była urozmaicona.

You might also like

Comments are closed.

error: Zakaz kopiowania treści!