Najciekawsze i najpopularniejsze przepisy kulinarne w sieci!

Wyzwanie odchudzające 30 dni dla kobiet – jak zrzucić kilka zbędnych kg z brzucha. Schudłam już 6 kg.

Wiele osób zmaga się z problem, którym jest zbyt duża tkanka tłuszczowa na brzuchu, co dosłownie przypomina pewną oponkę.

Niestety, ale wiele ćwiczeń jest bezskutecznych. Warto wypróbować 4 poniższe zalecane ćwiczenia, dzięki którym można pozbyć się fałdek już w 4 tygodnie!

Najważniejsze zasady wyzwania:

Pierwszą istotną zasadą jest robienie zalecanych ćwiczeń przez czas wynoszący 1 min, ale bez przerwy. Po tym jak skończy się dany zestaw to należy odpocząć także minutę, a następnie rozpocząć następną serię.

Powinno się zrobić 3 serie. Lepiej, aby ćwiczyć ten zestaw minimum 5 dni tygodniowo. Ponadto, warto codziennie wybrać się na spacer wynoszący minimum 30 minut.

Poza tym przez 4 tygodnie warto zrezygnować ze słodyczy oraz cukru, bowiem lepiej zastąpić je zwiększoną ilością spożywanych owoców oraz warzyw w codziennej diecie. Pierwsze dni tego wyzwania zapewne będą ciężkie, ale efekty będą potem zadowalające.

Pierwsze ćwiczenie polega na położeniu się na plecach, a następnie unoszeniu wyprostowanych nóg w górę. Kiedy biodra będą już w górze to taką pozycję trzeba utrzymać ok. 2 s. Należy wykonywać je dokładnie i nie spieszyć się.

Drugie ćwiczenie polega podpieraniu się na jednej ręce oraz noce znajdującej się po przekątnej. W tym czasie druga ręka oraz noga muszą być uniesiona na 2 s.

Trzecie ćwiczenie wygląda niczym biegłoby się, spierając na wyprostowanych rękach. Brzuch musi być w tym czasie spięty, kiedy zmienia się nogi.

W ostatnim ćwiczeniu leży się na plecach i ugina, aby prawy łokieć dosięgnął lewego kolana i odwrotnie.

Jedna strona musi zajmować 30s.

You might also like

Comments are closed.

error: Zakaz kopiowania treści!