Najciekawsze i najpopularniejsze przepisy kulinarne w sieci!

6 cennych porad, dzięki którym nie poznasz się w lustrze – szybko zauważysz, że Twój brzuch maleje

Marzysz o płaskim brzuchu, a wizja katorżniczych ćwiczeń na siłowni przyprawia Cię o ciarki?

Przeczytaj o alternatywnych, zdrowych nawykach, dzięki którym w prostszy sposób spełnisz swoje marzenie o płaskim brzuchu. Ćwiczenia fizyczne, takie jak typowe i znane wszystkim ,,brzuszki” wzmacniają, a nawet rozbudowują mięśnie brzucha.

Jeśli lubisz się ruszać – trening cardio, taki jak taniec, pływanie i aerobik znacząco pomogą w utracie ,,oponki”.

Niestety to zdrowa dieta i utrzymywanie odpowiedniej ilości kalorii każdego dnia są główną, niezbędną metodą walki z nadprogramowymi kilogramami. Wciąż pokutuje mylne wyobrażenie i mit o tym, że da się schudnąć tylko z wybranej partii ciała.

Nie! Chudniemy zawsze całościowo, dość proporcjonalnie w każdym miejscu naszego ciała.

Dlatego musisz zadbać o zdrową, opartą na warzywach lekką dietę, pozbawioną zbyt dużej ilości węglowodanów, by stracić kilogramy, również te z brzucha. Jeśli zachowujesz dość zdrowe nawyki żywieniowe i mimo to oponka dalej psuje Ci nastrój – być może warto przyjrzeć się parametrom zdrowotnym, takim jak poziom cholesterolu, cukru we krwi, stężenie hormonów.

Są to niekiedy przyczyny zaburzonego odkładania się tłuszczu w partii brzucha. Jeśli każdego dnia, oprócz dodatkowych kilogramów doświadczasz lekkiego wzdęcia brzucha, możesz zaradzić temu w trybie natychmiastowym.

Wystarczy stosować parę zaleceń:

Unikaj wzdymających potraw

Problemy trawienne może nastręczać niedobór błonnika pokarmowego w diecie, a także ciężkostrawne, tłuste mięso, warzywa strączkowe i wszelkie produkty, których nie toleruje Twój organizm. Sprawdź, czy przypadkiem nie masz nietolerancji laktozy lub glutenu. Wspomagaj swoje trawienie wieloma różnymi, naturalnymi ,,wspomagaczami”, takimi jak zioła, siemię lniane, biała i zielona herbata.

Parzone liście herbaty zawierają cenne polifenole, które stymulują trawienie tłuszczu. Bardzo cennym składnikiem diety są również jogurty naturalne – zawierają żywe kultury bakterii jelitowych.

Owe organizmy dokonują w naszych jelitach rozkładu złożonych związków pokarmowych na prostsze i bardziej dla nas przyswajalne, dlatego zachowanie dobrej flory bakteryjnej jest dla nas tak ważne, z zdrowotnego punktu widzenia.

Włączaj do swojej diety smaczne owoce w intensywnych kolorach czerwieni, różu i fioletu, np. wiśnie, jeżyny i jagody.

Są źródłem antocyjanów, które znakomicie regulują ważne procesy metaboliczne. Jedz również owoce, takie jak pomarańcza krwista, która zaiwera drogocenne karatenoidy i flawonoidy.

Jedz dużo warzyw… Więcej niż myślisz!

Tak naprawdę im więcej warzyw, tym lepiej. Oczywiście mowa o lekkich i sycących warzywach o niskiej zawartości kalorii: sałacie, pomidorze, papryce, ogórku, brokułach i kalafiorze, a także wielu podobnych.

Zazwyczaj można się nimi wspaniale najeść i długo utrzymać stan nasycenia, a to za sprawą ich dużej objętości na talerzu, przy jednocześnie niskiej kaloryce. Nie zawierają również tak dużo cukrów jak owoce, dlatego warzywa powinny być stanowczo podstawą żywieniową każdego dnia.

Uprawiaj lekki sport ogólnorozwojowy i interwałowy

Ruszaj się na sposób, który sprawia Ci przyjemność: tańcz, spaceruj, biegaj. Wybierz dyscyplinę, którą będziesz traktować jak hobby i chwilę odprężenia, a zapomnisz nawet, że ćwiczysz dla sylwetki. Szczególnie korzystne efekty osiągniesz zmieniając intensywność ruchu w trakcie samego treningu, stawiając organizmowi stopniowe wyzwania.

Filozofia Ayurvedy

Złoty środek i świetną receptą jest zachowanie zdrowej równowagi poprzez unikanie soli, cukru (pod każdą postacią, nawet tego z owoców, miodu i syropów roślinnych!), a także dużej ilości tłuszczów pochodzenia zwierzęcego. Aby potrawy miały wyrazisty smak, używaj w kuchni wielu ziół, cibory, pieprzu i chitraki.

Twój brzuch naprawdę dzięki tym zaleceniom przejdzie wspaniałą metamorfozę, a Ty poczujesz się znowu wspaniale, młodo i lekko!

You might also like

Comments are closed.

error: Zakaz kopiowania treści!