Najciekawsze i najpopularniejsze przepisy kulinarne w sieci!

7 ćwiczeń na poprawę sylwetki – zmieni Twoje ciało w miesiąc nie do poznania

Każdy marzy o idealnej sylwetce, płaskim brzuszku i wyrzeźbionych mięśniach.

Można to osiągnąć nie tylko za pomocą wielogodzinnych ćwiczeń na siłowni i radom trenera, ale też w zaciszu własnego domu, poświęcając na ćwiczenia zaledwie 10 minut dziennie.

Oto siedem prostych ćwiczeń, które poprawią Twój wygląd i samopoczucie.

Plant czyli deska

Wzmacnia mięśnie pośladków, pleców, brzucha, nóg i ramion.

Przyjmij pozycję podobną do tej, w której wykonuje się pompki. Ręce oprzyj łokciami o podłogę, dłonie ułóż luźno przed sobą. Stopy oprzyj na palcach. Nie wypinaj pośladków ani tułowia. Twoje ciało powinno znajdować się w linii prostej.

Pompki

Wzmacniają mięśnie brzucha, ramiona i klatkę piersiową.

Oprzyj się na wyprostowanych rękach z dłońmi ułożonymi na podłodze i na palcach stóp.  Uginając ręce w łokciach opuszczaj się najniżej jak możesz, nie dotykając brzuchem podłogi. Ćwiczenie powtórz kilka razy.

Łokcie do kolan

Ćwiczenie działa na mięśnie pleców i pośladków, tułowia i bioder.

Przyjmij postawę na czworakach. Wyprostuj prawą nogę i lewą rękę tak by tworzyły linię prostą. Prawe kolano zegnij i przyciągnij do niego lewy łokieć.

Wróć do postawy początkowej, potem zmień rękę i nogę, wyciągnij je, a następnie zegnij lewe kolano i przyciągnij do niego prawy łokieć. Ćwiczenie wykonuj naprzemiennie.

Przysiady

Wzmacniają mięśnie ud, pośladków i kostek.

Stań w rozkroku, wyprostuj się, ręce wyciągnij przed siebie, ugnij luźno w łokciach, spleć dłonie. Wyobraź sobie, że masz usiąść na niewidzialnym krześle i zrób głęboki przysiad, pamiętając, by mieć wyprostowane plecy.

Ćwiczenia na ABS (Abdominal Body Systemczyli inaczej ćwiczenia mięśni brzucha)

Wzmacnia mięśnie i spala tłuszcz.

Połóż się na plecach, wyprostowane ręce wyciągnij za głowę, nogi ugnij w kolanach. Potem usiądź, palcami rąk chwytając za czubki butów. Potrzymaj chwilę i wróć do pozycji leżącej.

ABS i pośladki

Wzmacnia mięśnie talii, brzucha i pośladków.

Przyjmij pozycję podobną do mostku, ale nie wypinaj tułowia w łuk. Oprzyj się stabilnie na stopach i rękach, tułów powinien tworzyć linie prostą.

Następnie unieś jedną nogę wysoko do góry i nie odrywając drugiej stopy od podłoża, opuść w dół posadki, nie siadając jednak na podłodze.

Ćwiczenie wysmuklające talię

Wzmacnia kręgosłup.

Połóż się na brzuchu, nogi miej wyprostowane, a ręce skrzyżowane w łokciach i ułożone pod brodą.

Unieś ręce (nie zmieniając ich położenia) głowę i klatkę piersiową do góry, nie odrywając nóg od podłoża. Wytrzymaj tak najdłużej jak możesz i powróć do pozycji leżącej.

Wszystkie ćwiczenia powtarzaj od kilka do 10 razy. Pamiętaj o regularności! 

You might also like

Comments are closed.

error: Zakaz kopiowania treści!