Najciekawsze i najpopularniejsze przepisy kulinarne w sieci!

Kobiety w Japonii piją kawę, jedzą jajka – dlatego tak chudną. Skuteczna dieta japońska – 4 kg w 2 tygodnie

Japońska kuchnia słynie z bogatych, a jednocześnie zrównoważonych posiłków. Cechuje ją właściwy dobór produktów, dzięki czemu zachowana jest prawidłowa proporcja składników odżywczych.

Nie dziwi więc, że średnia waga kobiet żyjących w kraju Kwitnącej Wiśni nie przekracza 60 kilogramów. I dotyczy to zarówno osób młodych, jak i starszych. Poznaj przepis na 14-dniową japońską dietę i dowiedz się jak uzyskać zgrabną sylwetkę.

Menu w Japonii jest bardzo starannie przemyślane. Z zasady składa się z dwóch dań o niskiej zawartości kalorii. Dzięki temu metabolizm organizmu znacząco przyśpiesza, spala zbędną tkankę tłuszczową, co przekłada się na dużo niższą wagę.

Efekty powinny być widoczne już po 2 tygodniach! Niech nie dziwi Cię brak lub niewielkie śniadanie – japońska dieta często je pomija. Oto przepis:

Dzień 1.

Śniadanie: wyłącznie kawa bez cukru (1 filiżanka)
Obiad: surówka z kapusty, dwa jajka na twardo i sok pomidorowy (1 szklanka)
Kolacja: filet gotowanej lub smażonej ryby (ok 150g)

Dzień 2.

Śniadanie: brak
Obiad: Sałatka ze swieżych warzyw (kapusta, ogórek, zioła), smażona lub gotowana ryba (ok 150g)
Kolacja: Gotowana wołowina (100g), kefir (1 szklanka)

Dzień 3.

Śniadanie: kawa bez cukru (1 filiżanka), krakersy
Obiad: smażona cukinia (najlepiej na oleju roślinnym)
Kolacja: surówka z kapusty, dwa jajka na twardo i gotowana wołowina (200g)

Dzień 4.

Śniadanie: brak
Obiad: 1 jajko na twardo, ugotowana marchewka (3 sztuki), ser twardy (plaster, ok 15g)
Kolacja: świeże warzywa lub owoce (do wyboru)

Dzień 5.

Śniadanie: starta marchewka polana sokiem z cytryny
Obiad: kawałek smażonej ryby, sok pomidorowy (1 szklanka)
Kolacja: dowolne owoce (do wyboru)

Dzień 6.

Śniadanie: brak
Obiad: pierś z kurczaka gotowana lub na parze ( dowolna ilość)
Kolacja: 2 jajka oraz starta marchew (porcja 1 szklanka)

Dzień 7.

Śniadanie: filiżanka herbaty
Obiad: porcja gotowanej wołowiny (200g), owoce na deser
Kolacja: dowolna kolacja z wcześniejszych dni z wyłączeniem wołowiny

Dzień 8.

Śniadanie: brak
Obiad: gotowana pierś z kurczaka z dodatkiem surówki z kapusty lub marchwi
Kolacja: 2 jajka oraz starta marchew (porcja 1 szklanka)

Dzień 9.

Śniadanie: Starte marchewki polane sokiem z cytryny
Obiad: Smażona bądź ugotowana porcja ryby, sok pomidorowy (1 szklanka)
Kolacja: Dowolne owoce

Dzień 10.

Śniadanie: brak
Obiad: jedno surowe jajko kurze (zamiennie 5 przepiórczych), kawałek sera twardego oraz 3 ugotowane marchewki
Kolacja: dowolne owoce

Dzień 11.

Śniadanie: kawa (1 filiżanka), krakersy
Obiad: smażona cukinia na oleju roślinnym
Kolacja: 2 jajka, porcja gotowanej wołowiny (200g), sałatka z kapusty polana olejem roślinnym

Dzień 12.

Śniadanie: kawa (1 filiżanka), krakersy
Obiad: porcja smażonej lub gotowanej ryby, starta marchew
Kolacja: porcja gotowanej wołowiny (100g), kefir (1 szklanka)

Dzień 13.

Śniadanie: brak
Obiad: dwa jajka, kapusta gotowana z masłem, sok pomidorowy (1 szklanka)
Kolacja: gotowana lub smażona ryba (porcja)

Dzień 14.

Śniadanie: brak
Obiad: pieczona cukinia, starta świeża marchew
Kolacja: świeże warzywa z dodatkiem gotowanej wołowiny (100g)

W diecie sięgajmy wyłącznie po świeże warzywa i owoce. Dieta określona jest na dostarczenie organizmowi dużą porcję białka, dzięki czemu apetyt zostaje ograniczony, a przyswajamy witaminy zawarte w rybach czy wspomnianych produktach. Podczas diety należy spożywać od 1,5 do 2 litrów niegazowanej wody mineralnej.

You might also like

Comments are closed.