Najciekawsze i najpopularniejsze przepisy kulinarne w sieci!

15 śniadań na utratę wagi. Dojrzałe kobiety jedzą te śniadania i chudną w biodrach

Śniadanie bez wątpienia jest najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia. To właśnie ono pozwala nam zacząć ranek z dużą dawką energii.

Często pomijamy to danie z uwagi na brak czasu, zaspanie czy spóźnienie do pracy. Jest to jeden z największych błędów żywieniowych, które możemy popełnić.

Aby śniadanie było pożywne i pełne energii, powinno być także zdrowe.

Takie przemyślane kompozycje składników sprawią, że będziemy nie tylko najedzone, ale także wspomożemy swój metabolizm, a co za tym idzie, spalanie tkanki tłuszczowej. Przedstawię wam kilka propozycji na zdrowe śniadania, które z pewnością zasmakują nawet największym smakoszom.

Domowe musli

Musi bardzo często gości na naszych stołach, jednak najczęściej kupujemy już takie gotowe, które może być pełne konserwantów. W tej sytuacji możemy przygotować własny, domowy posiłek, który będzie równie smaczny.

Wystarczy, że sporą ilość płatków owsianych zalejesz wodą lub mlekiem, a następnie dodasz kilka ulubionych składników. Do takiego musli będą pasować świeże lub suszone owoce, miód, orzechy, masło orzechowe lub dżem.

Tosty z awokado i jajkami

Awokado jest jednym z najzdrowszych owoców wspierających nasz metabolizm. Zawiera ono wiele ważnych dla naszego organizmu składników odżywczych, w tym błonnik.

Aby zrobić pyszne i pożywne tosty, przyrządź pastę z awokado i czosnkiem i posmaruj nią świeży chleb. Ugotuj także jajko w koszulce i połóż na górę swojego posiłku. To duża dawka energii, która zapewni ci sytość na wiele godzin.

Naleśniki z marchewki

Naleśniki bardzo często goszczą na naszych stołach, dlatego też znalazła się tutaj wyjątkowa propozycja z dodatkiem marchwi. Wystarczy, że do tradycyjnie robionych naleśników dodasz trochę marchewki, która sprawi, że te przybiorą lekko pomarańczowy kolor. Takie naleśniki są naprawdę smaczne i bardzo zdrowe.

Kasza gryczana z mlekiem

Kolejną, równie ciekawą propozycją na zdrowe śniadanie, jest kasza gryczana na mleku. Sama kasza jest bardzo korzystna dla naszego organizmu, ponieważ wspiera oczyszczanie organizmu i dostarcza mu wiele ważnych substancji.

Dodatek mleka zapewni nam solidne źródło wapnia, które pozytywnie wpływa na kości. To bardzo fajne połączenie, które z pewnością zasmakuje całej twojej rodzinie.

Smoothie z awokado

Śniadania w formie smoothie są bardzo pożywne i w niczym nie ustępują tym tradycyjnym. To dobra propozycja dla osób, które cenią sobie aktywny tryb życia.

Wystarczy połączyć ze sobą połówkę awokado, pół szklanki mleka, jednego banana oraz pół szklanki jogurtu naturalnego. Wszystko należy zblendować na jednolitą masę. Jeśli chcesz wzmocnić smak, to dodaj trochę szpinaku oraz szczyptę wanilii.

Kanapki z twarożkiem i ziołami

Kanapki są takim śniadaniem, które przyrządza się naprawdę łatwo. Aby były one zdrowe, zamień białe pieczywo na ciemne i posmaruj je mieszanką twarogu, świeżych ziół i ulubionych przypraw.

You might also like

Comments are closed.